۩۩۩ تزکیه و تعلیم از دیدگاه اهل سنّت ۩۩۩

کَمَا أَرْسَلْنَا فِیکُمْ رَسُولاً مِنْکُمْ یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِنَا وَیُزَکِّیکُمْ وَیُعَلِّمُکُمْ الْکِتَابَ وَ ....

۩۩۩ تزکیه و تعلیم از دیدگاه اهل سنّت ۩۩۩

کَمَا أَرْسَلْنَا فِیکُمْ رَسُولاً مِنْکُمْ یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِنَا وَیُزَکِّیکُمْ وَیُعَلِّمُکُمْ الْکِتَابَ وَ ....

اسلام هر گز دین شکنجه نیست

 

اسلام هر گز دین شکنجه نیست 

آقای مساری در وبلاگ دروغ ممنوع! حمایت از جمهوری ایرانیhttp://nemoaziz.blogsky.com بر علیه دین اسلام چنین نوشته اند:

نگاه تاریخی به  شریعت عربی ( اسلام): در طول تاریخ این شریعت جنایات مختلفی بر علیه بشریت صورت داد که معمولا این جنایات به نام احکام آن بر علیه بشریت رخ می دهد این جنایات مختلف از هرنوع ( اعدام " شلاق " قطع عضو " سگنسار" اسید پاشی " مصادره اموال " ربودن زنان و دختران " ) و دیگر انواع شکنجه های روحی و جسمی بر قرار میگردد !

 اما به چه علت این وقایع  در شریعت عربی هست و در دیگر ادیان وجود ندارد؟

 بدین خاطر است که این شریعت  مبنای عقلی ندارد و راهی نیز جز خشونت برای بسط و گسترش و در ضمن حفظ بقای منحوس خود ندارد! دلیل از این محکم تر میخواستید!) 

جواب : آقای مساری با وجود اینکه نام وبلاگش را دروغ ممنوع! گذاشته ولی متأسفانه خودشان بسیار دروغ می گویند و شاید هدفش این است که برای دیگران دروغ ممنوع است ولی برای خود آقای مساری حتی دروغ های شاخ نیز مجاز است .

جناب آقای مساری در کدام آیه قرآن و یا حدیث صحیحی از رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم آمده که اسلام " اسید پاشی " مصادره اموال " ربودن زنان و دختران " ) و دیگر انواع شکنجه های روحی و جسمی را اجازه داده و آنها را بر سر بشریت اجراء نموده است .

ببینید آقای مساری ادعای دروغین نمودن بسیارآسان است، زیرا دروغ استخوانی نیست که در گلوی گوینده آن گیر کند، واین کار هر دغل باز است ولی ادعاهای از قبیل این ادعای جنابعالی را بثبوت رساندن محال است.

شما که این همه غم ملت می خورید و بخاطر این ملت خواب از چشمانتان پریده و بی تاب شده اید لطفا زحمت کشیده دلیل این مطالبی که بیان کردید ارائه نمایید ورنه همه شما را به دروغگوئی متهم می کنند.

عزیزان و خوانندگان گرامی هرگز اسلام( " اسید پاشی " مصادره اموال " ربودن زنان و دختران " ) و دیگر انواع شکنجه های روحی و جسمی را اجازه نداده و آنها را بر سر بشریت اجراء ننموده ، وشدیدا با این کارها مخالف است .

اسلامی که به رعایت نمودن حق همسایه حتی کافر، حق پدر ومادر، حق جامعه ، احترام به انسانیت ، احترام به بزرگتر، رعایت حق کوچک تر، رعایت حقوق فرزندان  وهمسر دستور اکید می دهد ، کجا این اجازه را می دهد که به انسانیت ظلم نموده اموال آنها را مصادر،زنان و دختران آنها را ربوده وبر آنها اسید بپاشیم.

بنده برای اینکه دروغ این آقا واضح شود وهمه بدانند که اسلام حتی به حیوانات چه رسد به انسانها چقدررأفت ومهربانی دارد دو حدیث برایتان از رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم بیان می دارم:

1 = رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: زنی بخاطر اینکه گربه ای را زندانی نموده بود، نه به آن آب وغذا می داد و نه هم رهایش می کرد تا خود بدنبال آب وغذا بگردد تا سرانجام این گربه از تشنگی و گرسنگی مرد ، خداوند این زن را بخاطر این ظلمی که به این گربه کرده بود به جهنم می برد.

2 = رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: روزی فرد زنا کاری از امتیان پیشین از کنار چاه آبی گذر کرد و چون تشنه بود در چاه رفته آب نوشید همینکه از چاه بیرون شد دید سگی زبانش را درآورده واز تشنگی زبانش را برخاکهای نمناک کنار چاه می کشد آن فرد با خودش گفت این سگ هم مانند من تشنه است دوباره در چاه فرورفت و موزه اش آب نموده با دهان گرفت واز چاه بیرون شد وآن سگ تشنه را آب داد خداوند بنا بر همین کار اورا بخشید.

حالا خوب دقت کنید اسلامی که با حیوانات تا به این حد مهربان است، وپیامبر اسلام نسبت به رعایت حق حیوانات چنین می فرمایند، آیا این اسلام می گوید: شما بر بشریت جنایت کنید؟!!!!.

وقتیکه خداوند در سوره زلزله می فرماید : هر کس یک زره کارنیک انجام دهد پاداشش را خواهد دید و هر کس یک زره کار بد انجام دهد سزایش را خواهد دید . پس چگونه این اسلام دستور به ارتکاب جنایت می دهد؟!!!.

اسلامی که می گوید: در قیامت حتی حیواناتی که به حیوانات دیگر ظلم نمودند از آنها انتقام گرفته خواهد شد ، چطور به انسانها می گوید: بر یکدیگر ظلم کنید و مرتکب جرم جنایت شوید؟!!! .

اما اینکه ایشان نوشته اند که اسلام : اعدام می کند " شلاق می زند " قطع عضو می کند" سگنسارمی کند" . درست است ولی باید پرسید که بر سر چه کسانی این احکام را اجراء می کند ؟

آیا اسلام برسرهر کسی را که بخواهداین احکام را اجراء می کند؟

آیا اسلام از هرکس که خوشش نیاید و یا رنگش دل بخواه اسلام نباشد این احکام را براو اجراء می کند؟

نخیر اینگونه که این آقا فکر می کنند نیست ، اسلام حدود را بر مجرمانی که جرم جنایت مرتکب شدند را اجراء می کند .

آری اسلام قاتلینی را که اولیاء مقتول نبخشند و قتل هم عمدی باشد؛ اعدام می کند ، ولی اگر اولیاء دم بخشیدند و یا قتل عمدی نبود اسلام هر گز کسی را اعدام نمی کند.

قاتلی که امنیت جامعه را بهم زده ، رعب وحشت در جامعه ایجاد کرده ، فرزندانی را یتیم کرده، زنی را بیوه کرده، پدر و مادری را بی فرزند نموده ، قومی را بعزا نشانده همه وهمه را داغ دار نموده وبطور وحشیانه همانند درندگان جان انسانی را گرفته است،با تمام این وجود بازهم آیا بنظر شما اسلام او را آزاد بگذار تا همیشه از این جرمها مرتکب شود ؟!

نخیرآنطور که شما خیال می کنید و غلط می پندارید نیست ،تمام عقلاء و دانشمندان دنیا و تمام ادیان الهی بر این اتفاق نظر دارند که باید چنین فردی اعدام شود و امروزه قریب به اتفاق تمام کشورهای کنونی جهان این را بعنوان یک قانون مسلم پذیرفته اند.

آری اسلام کسی را که اول اسلام آورده وسپس کافر گشته را بشرطی که توبه نکند ودوباره به اسلام بر نگردد اعدام می کند .

اما اسلام این کار رابنا بردلایل زیر انجام می دهد:

1 =اسلام می گوید : انتخاب عقیده آزاد است اما توهین به عقیده دیگران ممنوع است.

2 = اسلام می گوید: ما کسی را مجبور به آوردن در دین نمی کنیم .

3 = اسلام  می گوید : خوب فکر کن اگر در اسلام آمدی حق بیرون شدن را نداری ، یا وارد اسلام نشو وبر عقیده خود بمان ویا اگر آمدی دیگر حق بیرون شدن را نداری.

4 = اسلام می گوید : بیرون شدن از آن توهین به خدا ،تمسخر به دین ویک خیانت عقیدتی است .

برای درک این مطلب به یک مثال خوب دقت نمایید: امروزه تمام اندیشمندان بر این متفق اند که خائن حق زندگی ندارد بعنوان مثال یک خیانتکار جنگی باید اعدام شود ، یک خائن به وطن باید اعدام گردد ، اسلام نیز همین را می گوید : که یک خائن به عقیده باید اعدام گردد وکسی که اسلام آورده دوباره به کفر برگشته این خائن به عقیده  وخائن به وطن اسلامی است واگر توبه نکرد باید اعدام گردد.

ولی رحم وشفقت اسلام را ببینید که به چنین فرد خائنی فرصت توبه می دهد واگر توبه نکرد اعدام می کند ولی امروزه به خیانتکار جنگی وخائن به وطن فرصت توبه داده نمی شود و حکم اعدام بر آنها اجراء می گردد.

اما جریان شلاق " قطع عضو " نیز برای مجرمان خاص و مواقع خاص است .

آیا بنظر شما جوان مجردی که به ناموس مردم تجاوز نموده و یا به ناحق آبروی فردی را ریخته و به او تهمت زده نباید شلاق بخورد ؟! آیا بنظر جنابعالی کسی که امول مردم را بسرقت می برد و امنیت مالی جامعه را بهم می زند نباید دستش بریده شود؟!

شاید شما در میدان بحث و گفتگو بگویید: نخیر؛ نباید کسی شلاق بخورد و دست کسی قطع وبریده شود ولی در دل این را خوب می دانید که این احکام اسلامی عین عدالت و پر از حکمت است ، واسلام با این احکام و حدود جلوی فسادات در جامعه را گرفته است ، به یک مثال توجه فرماید تا حقیقت وحکمت این حدود برایتان واضح شود:

من تمام کارهای عربستان راتأیید نمی کنم ولی اجرای حدود وبالأخص در حرمین را نه من تنها بلکه همه تأیید می کنند و حاجیان که به حج خانه خدا مشرّف شده اند می گویند: همین که اذان شروع می شود ووقت نماز فرامی رسد تمام دکانها باز ؛ صاحبان آنها؛ آنها را رها کرده به نماز می روند وکسی جرأت دزدی ندارد .

حالا بنده از آقای مساری می پرسم این امنیت از کجا آمده ؟ شما اگر بنا بر تعصب جواب نمی دهید بنده می گویم این امنیت از اجرای حدود آمده که کسی جرأت دزدی ندارد.

آقای مساری دنیا امروز اگر جنایتکار، دزد، بی حیاء شده همه وهمه از این است که حدود دین اسلام بر مردم اجراء نمی شود.

حکام دنیا اگر می خواهند در جوامع بشری دزدی نباشد باید دست دزد را ببرّند تا همه درس عبرت گرفته به سوی چنین جنایتی نروند.

دانشمندان دنیا اگر می خواهند بی حیائی از جوامع بشری برداشته وناموس مردم در آرامش باشد باید زناکاران مجرد را شلاق زده و زناکاران متأهل را سنگسار کنند.

ناگفته نماند که بحث سنگساررا بنده قبلا در مطالب پیشین خودم توضیح داده ام ونیاز به تکرار دوباره نیست.

اما اینکه آقای مساری می گویند: (این وقایع  در شریعت عربی هست و در دیگر ادیان وجود ندارد؟).

این نیز یکی دیگر از دروغ های این آقاست هرکس اندک آگاهی نسبت به ادیان الهی داشته باشد چنین حرفی را نمی زند .

آقای مساری شاید بنظر شما به قاتلین ، زناکاران و دزدان در ادیان گذشته جایزه می دادند؟!

نخیر آقا هیچ عقل سالم و هیچ فرد آگاهی چنین حرفی را نمی زند ، در تمام ادیان سزاهائی را برای مجرمین تعیین نموده بودند وتا بحال تمام کشورها اعم از مسلمان وغیر مسلمان بر این اتفاق نظر دارند که باید مجرمین بسزای اعمالشان برسند.

اندکی کتابهای تورات ، انجیل و قوانین کشورهای را مطالعه کنید و سپس وارد این بحث شوید.

من از آقای مساری که می گوید : دروغ ممنوع ! در تعجبم که چرا این همه دروغ را می گوید و ککش هم نمی گزد و خیالش هم نیست.

اما دلیل که آقای مساری برای این دورغ هایش ارائه نموده نیز خنده داراست ایشان دلیل بودن حدود در اسلام را این گونه بیان نموده می نویسد:

 (بدین خاطر است که این شریعت  مبنای عقلی ندارد و راهی نیز جز خشونت برای بسط و گسترش و در ضمن حفظ بقای منحوس خود ندارد! دلیل از این محکم تر میخواستید!)

آقای مساری ؛عطار هر چه دارد همان را بفروش می گذار، چرا به اسلام توهین می کنی کمی عاقل باش ، آخر چرا این همه دروغ می گوئی، جنابعالی یک حکم از احکام شرعی را بیان نمایید که مبنای عقلی نداشته باشد ، درک نکردن شما حکمتهای احکام اسلامی را؛ دلیل خلاف عقل بودن آنها نیست ، شاید من وشما حکمت خیلی چیزهای دنیا را نفهمیم ولی نفهمیدن من وتو دلیل بی حکمتی آنها نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
VpnServ Team چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

فاروق چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://alsonna.blogfa.com/

السلام علیکم برادر
از هر کجا آمدید خوش آمدید.
کار زیبایی را آغاز نموده اید.
موفق باشید.

سامان سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://alsonna.blogfa.com/

برادر عزیز که می گویید در اسلام شکنجه نیست آیا طالبان مسلمان نبودند .از ۱۴۰۰ به این طرف همیشه پذیرفته شده شکنجه وبعد ازاین هم خواهد بود
وما یقطلونه فی سبیل الله

دوست عزیز اشتباهات افراد و احزاب را به حساب اسلام نگذار که این خود یک اشتباه بس بزرگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد