۩۩۩ تزکیه و تعلیم از دیدگاه اهل سنّت ۩۩۩

کَمَا أَرْسَلْنَا فِیکُمْ رَسُولاً مِنْکُمْ یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِنَا وَیُزَکِّیکُمْ وَیُعَلِّمُکُمْ الْکِتَابَ وَ ....

۩۩۩ تزکیه و تعلیم از دیدگاه اهل سنّت ۩۩۩

کَمَا أَرْسَلْنَا فِیکُمْ رَسُولاً مِنْکُمْ یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِنَا وَیُزَکِّیکُمْ وَیُعَلِّمُکُمْ الْکِتَابَ وَ ....

رحمة للعالمین

  

 

ای محمد صلی الله علیه وآله وسلم ما ترا رحمتی برای تمام  

جهانیان فرستاده ایم  . 

 

 

 

 

آگاه باشید که با یاد الله، دلها آرامش می گیرند.

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

جماعت تبلیغی گیاوان سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

عن ابی هریرة رضی الله عنه قال: قال رسول الله صلى الله علیه وسلم: « من دعا إلى هدى کان له من الأجر مثل أجور من تبعه لا ینقص ذلک من أجورهم شیئا، ومن دعا إلى ضلالة کان عل*یه من الإثم مثل آثام من تبعه لا ینقص ذلک من آثامهم » - روایت مسلم

« کسی که به هدایت و نیکی دعوت کند برای او همانند پاداش آنهایی که از او پیروی کرده‌اند ‏پاداش در نظر گرفته می شود، بدون اینکه‌ چیزی از پاداش آنها کاسته شود، و هرکس که به ‏سوی گمراهی و شر دعوت کند برای او بمانند گناه آنکسانی که از او دنباله روی کرده اند گناه ‏در نظر گرفته خواهد شد بدون اینکه ذره ای از گناهشان کاسته شود ».

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد